31 Aralık 2010 Cuma

BEKLENEN PASAPORT ZAMMI GERÇEKLEŞTİ!

DÜNYANIN EN PAHALI PASAPORTUNUN ÜCRETİNE  % 8 ZAM GELDİ.


Maliye Bakanlığı'nın, ''Değerli Kağıtlar Kanunu Genel Tebliği'' Resmi Gazete'nin bugünkü sayısında yayımlandı. Buna göre, pasaportlar için 50 lira olan değerli kağıt bedeli, yüzde 8'lik artışla 54 liraya yükseldi.

Ancak ülkemizde pasaport almak için sadece pasaport ücreti ödemiyorsunuz, bir de harç ödüyorsunuz harçlarla birlikte 5-10 yıllık biyometrik pasaportu artık 360 değil 388 TL'ye alacaksınız. 

Hatırlatmama gerek var mı, ZAMMA VE FAHİŞ ÜCRETE KARŞI İMZA KAMPANYAMIZ SÜRÜYOR: TIKLAYIN!

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Suat bey,

Oncelikle size ve diger gonullu arkadaslarimiza iyi ve harcsiz seneler diliyorum..Maalesef bakan olayi anlamamazliktan geliyor ve gelmeye de devam edecek gozukuyor..Benim nacizane fikrim bakan ve milletvekillerine mail atmaktan ziyade bir an once hukuk yoluna basvurulmasi yonunde..Gerci adaletin ve onu uygulatan ve uygulayanlarin olmadigi bir ulkede yasiyoruz ama sonuna kadar da her yolu denemeliyiz diye dusunuyorum...Sevgi ve selamlarla..

O. Suat Özçelebi dedi ki...

Sayın ... (keşke adınızı da yazsaydınız)
İyi dilekleriniz için teşekkür ederim. Evet imza kampanyasının sonuçlanmasının ardından ki Mart ayının sonunda bunu yapacağız. Gelişmelere göre hukuksal yollara da başvurmayı düşünüyoruz. Bu yönde hazırlık yapıyoruz. Selamlar...

TOLGA DÖNMEZ dedi ki...

Suat bey merhabalar,

Ben Tolga Dönmez..Yorumumu yazıp da yanlışlıkla kimlik seçmeden yazımı yolladığım için ''adsız'' olarak çıktı o yüzden kusura bakmayın..Ben kendi çapımda yaptığım araştırmalarla tam da emin olmamakla beraber ''toplum menfaatine olduğu'' için bu ve benzeri konularda dava açma hakkımızın olduğunu öğrendim..Biz pasaport fiyatları fahiş diye duralım devletimiz üstüne bir de zam yapsın..Tam bir trajikomedi..Ayrıca ben ''akbil '' konusunda İstanbul Büyükşehir Belediyesi ne dava açmak için araştırmalar yapıyorum..Aktarma yaptığımda,bazı hatlarda ki hepsi hemen hemen aynı yerden gelip aynı yere gitmelerine rağmen akbil den tam ücret düşülmekte.Bu da paramız yok deyip de güllere,lalelere para bulabilen belediye nin vatandaşa hizmet için değil de soymak için göreve gelmiş olduğunu düşündürüyor..Konumuz ile ilgili değil ama bu konu da sonuçta toplumumuzun menfaati,iyiliği ve hakkı ile ilgili ki bu da bizleri ilgilendirir..Pasaport zammının geri alınıp,dünyadaki örnekleriyle aynı seviyeye getirilmesi için sizleri sonuna kadar desteklediğimi bilmenizi isterim...Sevgiler,selamlar..